Cari Modülü
Müşteri ve tedarikçilerin carilerine ait bilglerin, hareketlerin, faturaların ve tahsilatların tutulması ve düzenlenmesi sağlanabilmektedir.
GÜVENLİ
HIZLI
PRATİK
İşlemlerinizi Yaparken Zaman Kazanın
Carinizi hızlı menü sayesinde kolay ve pratik bir şekilde yönetebilir fazladan zaman harcamazsınız.
Müşterilerinizi Yönetin, Anlık Bakiyeleri Görüntüleyin
Müşteri ekleyebilir, silebilir, yada düzenleyebilirsiniz. Müşterilerinizin bakiyelerini anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.
Cari Ekstrelerini İstediğiniz Formatta Paylaşın
Ekstreleri ister pdf, ister excell, olarak çıktı alabilir, whatsapp, mail hatta SMS yolu ile bile paylaşabilirsiniz.
Müşteri ve Tedarikçiler Yönetimi

Müşteri odaklı bir yaklaşımı benimseyerek müşterilerle daha iyi ilişkiler kurmayı amaçlar. Müşteri verilerini toplar, depolar ve analiz eder, böylece işletmeler müşterileri hakkında daha iyi bilgi sahibi olabilir. İşletmenin tedarikçileriyle verimli, sürdürülebilir ve karlı ilişkiler kurmasını ve sürdürmesini amaçlar. Tedarikçi risklerini değerlendirir ve yönetir, böylece iş sürekliliğini sağlar. Tedarikçi müzakerelerini ve sözleşme yönetimini kolaylaştırır.

Anlık Bakiye Görüntüleme.

İşletmenin finansal durumunu ve hesaplarını anlık olarak izleme yeteneğini ifade eder. ERP sistemleri, işletmelerin tüm iş süreçlerini ve finansal verilerini merkezi bir platformda yönetmelerine yardımcı olan bütünleşik bir yazılım sistemidir.

Hızlı Menü ile Tüm İşlemleri Yapabilme

Bu özellik, kullanıcıların uygulama veya sistem içinde gezinirken işlemleri hızla gerçekleştirmelerine yardımcı olur ve kullanıcı deneyimini geliştirir. Kullanıcılarına hızlı ve kolay bir şekilde çeşitli işlemleri gerçekleştirme yeteneği sunar.

Cari Detay

Firma bilgileri girebilme, fatura bilgilerini ayarlama ve birden fazla fatura bilgisi tanımlayabilme, tekil ve çoğul yetkili bilgisi ayarlayabilme, birden fazla adres bilgisi tanımlayabilme, çoklu banka bilgisi tanımlayabilme, cari harketlerin takibi, faturaların oluşması, ödeme ve tahsilat ekleyebilme, cari bazlı iskonto tanımları yapabilme aynı zamanda açık hesap ve limin tanımlayabilme gibi özellikleri bulunur.

Ekstre Paylaşma

Cari Ekstrelerin E-posta, SMS ve Whatsapp gibi Uygulamalardan Paylaşılabilmesi.

Ofis Dışındayken de Carilerinizi Yönetebilirsiniz

İşletme sahipleri ve yöneticileri, akıllı telefonlarını veya tabletlerini kullanarak ofis dışında bile müşteri veya tedarikçi carilerini yönetebilirler. Mobil uyumlu arayüzler sayesinde, cari hesap bilgilerini kontrol edebilir, iletişim kurabilir ve işlemleri onaylayabilirler.

İşte Bazı Tiko Digital Kullanıcıları
Mutlu Müşteriler
Mutlu müşterilerimizle gurur duyuyoruz. Benzersiz çözümlerimiz ve samimi yaklaşımımızla, dijital dünyada işletmelerin güçlenmesine katkı sağlıyoruz. Aldığımız olumlu geri bildirimler, bize olan güvenin kanıtıdır. Siz de Tiko Digital ailesine katılarak, başarı hikayelerimize bir yenisini ekleyin.
TikoDigital Müşteri Portalı Giriş ve Kayıt Formu
  • Giriş Yap
  • Üye Ol
Şuanda sadece sisitemimize üye oluyorsunuz. Gib bilgilerinizi giriş yaptıktan sonra tanımlayacaksınız.
Sistemimize Girerken Kullanmak İstediğiniz Şifreniz